Grzegorz Krawiec
Członek Zarządu
Absolwent Wydziału Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta i certyfikat Financial Risk Manager.
Karierę zawodową zaczynał w 2003 roku w PwC Polska w Departamencie Audytu i Doradztwa, gdzie brał udział w badaniach sprawozdań finansowych i projektach doradczych w zakresie instrumentów finansowych dla podmiotów z sektora finansowego. W latach 2008-2011 – manager w australijskim oddziale PwC w Melbourne. W tamtejszym Departamencie Globalnych Rynków Kapitałowych uczestniczył w projektach doradczych z obszaru treasury, zarządzania ryzykiem finansowym i rachunkowości zabezpieczeń.
Od 2011 roku związany z grupą Allianz w Polsce – najpierw jako Dyrektor Finansowy w spółce Allianz Direct New Europe, skupiającej sprzedaż i operacje direct w Europie Środkowo-Wschodniej. Rok później objął stanowisko Dyrektora ds. Kontroli Kosztów w Grupie Allianz, pełniąc jednocześnie funkcje członka zarządów w spółkach Allianz Polska Services Sp. z o.o., Allianz Edukacja SA i Allianz Informatyka Sp. z o.o. Od 2014 roku – Dyrektor Departamentu Kontroli Finansowej, odpowiedzialny za planowanie finansowe i kontroling spółek ubezpieczeniowych Allianz w Polsce. We wrześniu 2018 roku powołany na członka zarządu odpowiedzialnego za zarządzanie pionem finansowym w obu spółkach ubezpieczeniowych Allianz, a w styczniu 2019 roku uzyskał zgodę Komisji Nadzoru Finansowego na powołanie na członka zarządu odpowiedzialnego za zarządzanie ryzykiem. Nadzorował obszary rachunkowości i finansów, podatkowy, kontroling, aktuariat, ryzyko i zakupy.
Od kwietnia 2021 roku – członek zarządu TUW PZUW odpowiedzialny za obszar finansowy.