Rzecznik Klienta
Skupiamy się na tym, aby zapewnić Państwu sprawną i szybką obsługę oraz wszechstronne wsparcie we wszystkich problemach. Dlatego powołaliśmy Rzecznika Klienta.
Rzecznik Klienta Ryszard Roszak
Czym zajmuje się Rzecznik Klienta
Służy pomocą w najtrudniejszych sprawach, które wymagają indywidualnego podejścia albo interwencji. Jest dodatkowym wsparciem, gdy wyczerpała się standardowa procedura reklamacyjna.
Może pomóc w polubownym rozwiązaniu sporu. Bierze udział w rozmowach ugodowych i mediacjach. Angażuje się w pozasądowe rozstrzyganie sporów z udziałem Komisji Nadzoru Finansowego lub Rzecznika Finansowego.
Kto może się zgłosić do Rzecznika Klienta
- Ubezpieczony, a więc osoba objęta ubezpieczeniem.
- Ubezpieczający, a więc ten, kto zawiera z nami umowę ubezpieczenia (może nim być sam ubezpieczony).
- Osoba uprawniona zgodnie z umową ubezpieczenia.
- Członek TUW PZUW.
Kiedy zgłosić się do Rzecznika Klienta
- Jeśli złożyli Państwo reklamację i otrzymali odpowiedź, która nie jest satysfakcjonująca.
- Jeśli sprawa jest skomplikowana i w Państwa opinii wymaga szczególnego podejścia.
- Jeśli chcą Państwo zgłosić uwagi dotyczące obsługi przez TUW PZUW.
Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta
Listownie pod adres:
Rzecznik Klienta
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych
Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
00-843 Warszawa
W korespondencji proszę podać:
- Nazwę instytucji lub firmy, jej adres, REGON albo NIP
- Imię, nazwisko i adres, jeśli zgłaszają się Państwo jako osoba fizyczna
- Numer sprawy, jeśli był nadany
- Informacje dotyczące sprawy
- Dokumenty, które nie zostały wcześniej przedstawione, a Państwa zdaniem mogą mieć znaczenie dla sprawy