Czym zajmuje się Rzecznik Klienta?
Służy pomocą w najtrudniejszych sprawach, które wymagają indywidualnego podejścia albo szybkiej interwencji. Jest dodatkowym wsparciem, gdy wyczerpała się standardowa procedura reklamacyjna.
Może pomóc w polubownym rozwiązaniu sporu między TUW PZUW a klientem. Bierze udział w rozmowach ugodowych i mediacjach. Angażuje się w pozasądowe rozstrzyganie sporu z udziałem Komisji Nadzoru Finansowego lub Rzecznika Finansowego.
Kto może zgłosić się do Rzecznika Klienta?
- Ubezpieczony, a więc osoba objęta ubezpieczeniem
- Ubezpieczający, a więc ten, który zawiera z nami umowę ubezpieczenia (może nim być sam ubezpieczony)
- Osoba uprawniona zgodnie z umową ubezpieczenia
- Członek TUW PZUW
Kiedy zgłosić się do Rzecznika Klienta?
- Jeśli nie zgadzasz się z decyzją dotyczącą reklamacji
- Jeśli uważasz, że Twoja sprawa jest skomplikowana i wymaga szczególnego podejścia
- Jeśli chcesz zgłosić uwagi dotyczące obsługi przez TUW PZUW
Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta?
- Pocztą elektroniczną na adres: rzecznik.klienta@tuwpzuw.pl;
- Listownie na adres:
Rzecznik Klienta
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych
Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
W korespondencji do Rzecznika Klienta podaj:
- Imię, nazwisko i adres, jeśli zgłaszasz się jako osoba fizyczna
- Nazwę instytucji lub firmy, jej adres, REGON albo NIP, jeśli występujesz w jej imieniu
- Numer sprawy, jeśli był nadany
- Informacje dotyczące sprawy, do której zgłaszasz zastrzeżenia
- Dokumenty, które nie zostały wcześniej przedstawione, a Twoim zdaniem mogą mieć istotne znaczenie dla sprawy